Mommy99 bende ocağına 1 ine 23 e girdim ve şuan 33+5 günlük gebeyim 5 senedir bu yavru için çok uğraştık rabbim nasip etti şükürler olsun öyle düşünme cnm ben anne olmayı istiyodum ama ya içimde hareket edince korkarsam falan diye düşünüyodum ama o kadr güzel birseymis ki anlatamam rabbim böyle mi güzel yaratılmış bu annelik duygusunu rabbim dileyen her annne olmak isteyene nasip etsin inşallah benim az kaldı doğuma gerginim korku falan hepsi bir arada ama bi an önce de kucağıma almak istiyorum çok farklı duygular yani 6. Senemizi doldurucaz insllah ilk defa bebeğinizin alışverişini yaptık falan o kadr güzel duygular ki rabbim yardım eder ❤️🤲🏻