Kardelennn
Planlı sezeryan ne zaman olmalı? İlk doğumum sezeryan olduğu için 2.si de öyle olacak.36+4 günlük hamileyim doktorum henüz tarih vermedi 😔
ArzuGl
38 den önce almıyorlar canım
Semesu
Bana da 38i tamamlayip 39un ilk gününden itibaren gün seçebilirsin dedi doktorum.
Kardelennn
Teşekkürler kızlar
deleytedmom257
Ben şu anda 37+5 in bana da gün vermedi dokto rum😊herhalde 39. Haftanın başında oluruz diye düşünüyorum 🤔cuma kontrolüm var o zaman kesin belli olur herhalde🤗
Momofthemert
Bende çok merak ediyorum ilki sezeryana döndü son anda şimdide öyle olucak daha var diye konuşmadık tabi ama anne karnında ne kadar kalsa o kadar iyi ilk oğlum 40+3 de doğdu bunda da alabildiğim kadar en son tarihe alıcam 😞 gelişimi için çok önemliymiş bebeğin