Minnakkkk her hamile yaşıyor o şişlikleri sanki kendileri tığ gibi doğurdu o diyenler. ki eminim çoğunun dötü halen adıyaman zokko taşı gibidir. 7. ayım bitiyor ve henüz 4 kilo aldım. geçen komşum bana şiştin sen şiştin diyor ki henüz yüzüm gözüm şişmeye başlamadı son ayda onlar da yaşanacak elbet. ama bunu lönk diye insanın suratına söylemek sadece muhabbet etmiş olmak için muahbbet edenlere has bir saçmalık. konuşma nasılsın de geç ne hamilelik anılarından başlayıp ne kadar şiştiğimizle bitiriyorsun ki konuyu arkadaş