Kızlar iyi aksamlar bügun 16 gün oldu sezeryan olalı ara ara gelen kanamalrim vardı bugün gene biraz fazlalaştı hep böylemi olcak açıkçası biraz korktum bazen hiç yok bazen sanki ilk günkü gbi cok değil ama var yani başına gelen varmı bir de hala sezeryan dikiş yerim ağrıyor