NP2002 Kızlar iyi akşamlar benden bu gün birazcık kan geldi usm gitdim ama usm bebek görünmüyor söyledi kan analizim 339 çıktı 17 ocak
Gulay07 NP2002 korkma inşallah yerleşme kanamasıdır benimde öyle 1 hafta oldu doktor düşük önleyici iğne verdi bi doktora görün önlem alınsın
[silindi] NP2002 bnde 3 aya kadar oldu hem riskliydi hemde 3 ay boyunca adet dongum devam etmiş şuan 22 haftalık olduk herşey normal 🥰
Gulay07 NP2002 evet canım kan değeri 2000 civarındayken kese görünüyor diye biliyorum bende daha göremedim çok küçük daha o günlerde gelir inşallah 🤲