fatos2
Merhaba kızlar ben fatos 2 bebeğime hamileym oğlum 10 aylık şu an bebek 10 haftalık sorum şu ikinci bebekte sezeryan nasıl geciyer ben oşlumu ameyatla doğurdum çok ağrılı geçti ikinscis daha ağrılı olur diyorlar dikişlerden ötürü bide karnım şiştikçe dikişlerim acır mı ya.?