baharruzgar İyi aksamlar anneler..hastane çantama anne çayida koyucam..siz hangi markalari tercih ettiniz..ve memnun kaldiniz..
uraz_ve_annesi- baharruzgar hastanede içebileceğini pek sanmıyorum evde başla bence gerek yok koymana humana still tea içiyordum ben faydasını gördüm
sedaa_aa baharruzgar ben hipp kullanmıştım hatta bir de promalt koymuştum çantama. Odaya çıkar çıkmaz eşim hemen hipp’in çayını yapıp vermişti sonra da promalt içmiştim sütüm hızla artmıştı. Şimdi yine koydum ikisinden de.