cinderella
Kızlar ben Doğum yapalı 33 gün oldu ilk 10 gün kanamam oldu ama sonrasında durmuştu şimdi 4-5 gündür yine kanama oluyor arada da vajina girişi sızlıyor acaba dikişlerim mi açıldı hastaneye de gitmedim tekrar o çatıya çıkıp muayene olcam korkusuyla 😂🙈