Yaseminelifali Doğuma 26 gün kaldı ve çikolatalar bugün geldi görünüş lezzet ve fiyat olarak çok cazip hacışerif i kesinlikle tavsiye ederim
AyteNil Yaseminelifali kesinlikle bencede bende aldım üç gün oluyor geleli hem çok kaliteli hem çok uygun fiyat hemde kendin yap kategorisindeki ürünleri çok uygun 👌🏻
EceAydn Yaseminelifali 39 gunum kaldi da ben sezeryan dusunuyorum muhtemelen daha erken olur yani aslinda 34+3 um ne zaman siparis versem sizce?
Yaseminelifali AyteNil kendin yap kategorisi beni tedirgin etmişti ama 20 tl fark var diğer ürünlerle arasında lokumda aldım tadı bi harika tavsiye ederim
AyteNil Yaseminelifali çok güzel geldi sadece etiketi kağıttan alıp çikolataya yapıştırıyorsunuz o kadar zahmetsiz ve çok zevkli ☺️
Yaseminelifali EceAydn Elos ben kış ayı yaklaştığı için sipariş verdim kargo da erime olayı yaşamamak için gayette iyi durumdaydı
Mutlubirkalp Elos ben kendinyap çikolata aldım ertesi hemen elimizdeydi çok lezzetli kesinlikle tavsiye ederim ☺️