Minikmucizem10 aynı durumları yaşadığımdan öneri veriyor olabilir miyim? Kafama göre bunu şunu yapın demiyorum yani. Panik olun demiyorum zaten. Dün kanamam başladı diyorsunuz. Şimdiye gitmeniz gerekirdi. Size kim şiddetli ağrıyı bekleyin dedi bilmiyorum ama bunun anlamı düşük yapıyorsan gel demek. Kanama olduğu zaman ilaç, iğne, serum yapılıyor. Kaç kere müşhadede, hastanede kaldım. Burda bir sürü insan çocuk için uğraşıyor. Cahil bir insansınız demedim. Bazı şeyleri biliyorum demişsiniz ama belli ki bilmiyorsunuz. 13. Haftamdayım bu durumları defalarca yaşadım, hastanede de yattım. Hala da aynı şeyleri yaşıyorum. Umarım gebeliğiniz sağlıkdır.