Gurbet26 30+2 günlük sürekli bi endişe içindeyim acaba suyum mu geldi diye psikolijim bozuldu sizdede oluyor mu hep elimle bacağımı kontrol ediyorum😔çok şükür hersey yolunda aslında ama ne bileyim korkuyorum
Aybuke42 Gurbet26 ay en ufak bi sancim olsa hemen doğuruyomuyum acaba piskolojisine giriyorum daha erken yani de sanki haftami dolmuşum her an doğum olabilir gibi geliyor.piskolojim bozuldu iyice
Halimbey Ay ben de 31 haftalık öyleyim üstelik 2. Gebeliğim ama korkuyorum akıntı sıklığı artınca acaba suyum mu sızıyor diye korkuyorum ama bir sıkıntı da yok çok şükür
Gurbet26 Aybuke42 çok kafama takıyorum gece uyanıyorum hemen elimi bacağıma atıyorum nasıl kafamdan atacam bu düşünceyi bilmiyorum 2 3 güne bi doktora gidesim geliyor