deletedmom893 Arkadaşlar merhaba 20+1 haftalık hamileyim göbeğimin üst tarafında yan taraflarında falan sanki hamlamışım gibi ağrılar var sanki böyle spor yaparsınızda ağrır ya kasığıma kadar öyle ağrılar var normal mi acaba Çarşamba randevum var ama sormak istedim 😔?
Deryadeniz63 deletedmom893 benmde ayni durum olmustu dinlenmekten agrilarimi geciriodum bide c vitaminle
Msalbyrk deletedmom893 tam 20 oldm valla 21 e kdr agirili gecti bide birden göbeğim ckti rahm büyüdüğü icinde olablr 🤷♀️
deletedmom893 Msalbyrk ya aynen canım onu da çok söylüyorlar etrafımdakiler karın yırtılıyordur genişliyordur diye peki karnın büyüdükten sonra ağrıların geçti mi
Msalbyrk deletedmom893 23 oldm rhatm smdi cok şükür göbüşmle🙈 😁. Ya zten bu 20 li haftalar ara ara agrili geccek galiba uygulamada da yaziyo bel ve kask agrlarnz olablr dye . Tabi cok aşırı siddetli degilse 👧
deletedmom893 Ay sağol canım benim içimi rahatlattın ya doktora gittim ağrım var diye geçen gün acile herşey yolunda dediler sanırım böyle olacak bu haftalar çok sağol ☺️
Mnlya deletedmom893 benımde oyleydı ama kasıklarım agrıyodu oturup kalkarken yururken yatakta saga sola donerken agrıyodu canımı yakıyodu suan 21 oldum gextı canım cok sukur
deletedmom893 Ay inşallah canım darısı bana ya benimde kasıklarımda batma falan var ama göbeğimde sanki hamlamış gibi bir ağrı inşallah geçer 🙏