beyzzsenturkk 5 gün oluyor normal dogum yapalı bi kac gündür iyiyim yürümeye çalışıyorum bugun yürüdükce hamilelikte ki catı agrısını hissettiğimi farkettim daha önce yasayan var mı hafifletmek için napabilirim
SutlacimiYedimmiBen beyzzsenturkk evet canim oluyor kaslar yorulduğu icin o zamanla duzelir bol bol dinlen bndede oyle olmustu e rahimde toparliyor kendini kuculmeye basliyor ondan canim