Tgbizmir Kızlar 7 haftalık hamileyim doktora 2 dir gidiyorum kalp atışlarını duyamıyor ilkinde küçük dedi ikincisinde gaz sıkışması var dedi duyulmadı. Sizler kaçıncı haftada duydunuz?
esnyz14 Tgbizmir 6. Haftada çok çok az duymuştum hafta ilerledikçe netleşmişti. Önemli olan bebişin görülmesi, eğer kalbinin attığını gördüyseniz sesini de duymanız yakındır🤍
yasolinko farklı bi dr tercih et istersen 7 veya 8 de duyman gerekiyor ovulasyonun geç olduysa 9ads sarkabilir