NurayErguden Merhaba taze annişler nasıl gidiyor hamilelik benim ara ara sık sık sol tarafımda kasıklarımda ağrım oluyor sizde durumlar nedir Salı günü gidicem kontrole ama korkuyorum acaba bişey mi oldu diye
Ilaydaile NurayErguden merhaba canım sağlıkla gelsin yavrularımız öncelikle 😊 Kasık ağrıları normal rahim büyüdükçe ağrı yapar . 21. Haftamdayım bana bile ara ara oluyo hala .
Sezenay NurayErguden ben 14haftaligim benim de aynı ağrı sağ tarafında oluyo. Özellikle öldürünce ya da hapşırınca birden çok şiddetli sanci oluyo
NurayErguden Ay ne bilim ya doğsada rahatlıksak sürekli bişey mi oldu acaba diye diye insan kendini yiyor bide bizimki tüp bebek olunca aklım hep onda sağlıkla gelsin kuzular bi an önce
Sonkayalar 16 haftalıpız bizde çift yumurtalar kuzularım ters duruyorlar bırbrılerıne benımde kasık agrılarım oluyordu normalmıs canım korkma hem rahmımız buyuyor hemde ayaklarını vurdukları zaman agrı olurmus doktorum oyle soyledı dun kontrolde