esmerella37 benim için tek engel oydu canım. Çünkü rahmim de çok temiz kist falan yoktu ben de hiç adet düzensizliğim de olmadı. Doktor enfeksiyondan olabilir dedi ilaç verdi ve ilaç bittikten 3 ay sonra da olmazsa eşine bakarız demişti ama ilaçlar bitti 4.ayda hamile kaldım