Kizlar ikk belirtilerinz neydi yasayan var mi 29 haftaligim mide bulabtisi mide agrisi sıkıntı basiyir iki gundur normal mi sizce proteine bakildi normal onceden yuksekti sonradan biraz daha iyi oldu tansiyon takibimi yapiyorum ilac kullanıyorum niye boyle anlamadim yasiyan oldu mub