GmysRmzn canım benim de agrım oldu ama 26 haftada başladı..erken başlamasının nedeni kalsiyum magnezyum eksikliğinden.. Bende gittim doktora artık ağlıyordum ağrıdan kalcam agriyodu belim agriyodu hatta etlerim bile sızlıyordu..magnezyum verdi 1 kase yoğurt 1 bardak süt kesin yiyip içecek dedi ..1 hafta sonunda şükür düzeldim.. Illa bazen agrım oluyo ama oda hafif alsa şiddetli değil tabi buda bebek buyudugunden bele baskı yapmasından..