Bende özelde takipliyim ama devlete geçmeyi düşünüyorum. Muayene ücretleri 500 TL olmuş, doğumu da 9500 diye duydum. Özlem hanım yeni geldi galiba bende randevu aldım bakalım inşallah iyi çıkar. Rabbim bebislerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder inşallah 😊 Edafmo