Feyzaask ben hamile kalma planı yaptığım andan beri sabah akşam yağlanmaya başladım zaten hergün kremlenen bir insandım biran önce başlayın belli bir zamanı yok.. sadece hamile kaldıktan sonra lierac aldım artı olarak onu kullandım geceleri üstünede yağ kullandım günde 4-5 kere kremlediğimi biliyorum😁 37+2 hiç çatlağım yok ve çatlama imkanıda var gibi durmuyor karnımı sıksak krem çıkacak🤦🏻♀️ Zaten bende çatlarsam kimse uğraşmasın kremle felan kesinlikle genetik demektir o zaman😂