cansualtikulac Kızlar merhaba. Bugün 5+6 ilk kontrolümüze gittik bebeğimiz yerleşmiş kesemizin sorunsuz olduğun kimyasal dış gebeliğin ortadan kalktığını söyledi doktorum herşey iyi dedi fakat eve gelince çok aç açık pembe sulu akıntım geldi normal midir?