Fatmasnny
Dün çatı muayenesi oldum. Korkulacak hiçbirşey yok. Derin nefes alın ve oluruna bırakın. Hiçbir Ağrı sızı olmadı kontrol sırasında. Kan gelir falan diyorlardı burada yazılanlara göre öyle birşeyde yaşamadım. Sadece çıkışta karın ağrısı oluştu. Doktor sezaryen mi yoksa normal mi istiyorsun diye sordu. Normal istediğimi söyleyince herşeyi akışına bıraktık, bekleyip göreceğiz 😊