Pemberuya Kızlar 1 haftadır ağrılarım oluyordu uyuyamıyordum meğer taşın sancısıymış dünde çok sancım oldu afedersiniz idrara çıkamadım tıkanmam oldu😏 az evvel de düşürdüm ilk kez bu kadar kolay oldu elhamdulillah🌸🌸😀
YagmurAnnesi Pemberuya çok geçmiş olsun canım çok sevindim gördüğüm kadarıyla çok sıkıntılı oluyor çünkü