Merhabalar 3 ay önce düşük yaptım 2 ay sonra adet gördüm bu ay tekrar gecikti 5 gündür olamadım. Bel ağrım kasık ağrım göğüs hassasiyeti var ama hala olamadım. Sizce kan tahlili vermeli miyim yoksa beklemeli miyim adet gunim test yaptığımda tek cizgiydi