vyusala Teslimenursevil bende de 11.gün pozitiv 12. gün negatif 14. gün tekrar pozitif olmuşdu zaten 14-15. günlerde test yapmak gerekirmiş
vyusala Teslimenursevil öyle düşünme ben 12de negatif gördüm 14. gün sabah ilk idrarla yaptim yine negatif hiç üşenmedim akşam yine test yaptım silik çizgi çıktı iki gün sonra tekrar yapınca hemen ikinci çizgiyi gördüm inşallah sendede öyle olur
Teslimenursevil vyusala inşallah ya böyke olanları okuyunca bir umut doğuyo içime ama korkuyorum yine hüsran olucak diye