Şuan 35 haftalık hamileyim vücudum da cok fazla ödem var ayaklarım şiş. Ayakkabılarımın bir çoğu sıkıyor. Ödeminde büyük etkisi var elbet. Fakat doğumdan sonra ayakları büyüyen oldu mu merak ettim yoksa ödem geçince bir süre sonra tekrardan ayakkabılarınızı giyebildiniz mi