arkadaşlar nasıl tanımlama yapsam bilemiyorum ama anüs mü desem popo deliği mi desem.. 😀 orda bi şişlik var. bugün daha da bi şişmiş böyle sanki su toplamış gibi bi görüntü var. kimseye de soramıyorum başına gelen var mı? hamilelikten önce böyle bi şey hiç olmadı acaba gebelikle mi ilgili. o yüzden sizlere soruyorum aranızda aynı durumu yaşayan oldu mu doktora sormalı mıyım?
sizi böyle g.tten b.ktan konularla meşgul etmek istemem ama endişelendim kusura bakmayın 😀
kaşıntı ya da acı yok. sadece papatya gibi şişmiş etrafı 🫣