Cansel ben 21im şu anda erken benm için ama bu ikinci oğLum benim bide 6 yaşını bitircek bi oğLm war bebeğn anne karnında aLdığı sağLık gereksinimi doğduğunda tam oLması için en az 38 oLması Lazm bende 38+5 di doğum yaptm ama ben kendim zorLadm kendimi sanırm ondan erken geldi yapıLmaması gerekn bi kaç bişi yaptm doğsun diye cahillik işte akşamına suyum geLdi 😂😂🙈🙈🙈 o yüzden bunda kaLabiLdiği kdr kaLsn içerde