hayalperest2310 Bebemdebebem3 bebek yağı daha çok önerilir de annem de hakiki zeytinyağı al diyo kullanırz bende bilemedim
Gamzer Bebemdebebem3 sebamed ve mustelanin losyonunu almıştım, onları kullanıyorum. Memnunum tavsiye ederim🙂
Haticevrl Bebemdebebem3 ilk oğlumda niveanin losyonu u almıştım şimdide losyon Alicam bebek yağı bana çok katı geliyo sevemedim bi
Edafmo Bebemdebebem3 kuzum losyon öneriliyor. Yağlar gözenekleri tıkıyormuş öyle okumuştum birkaç yerde. Ben organik losyon aldım babyme organik serisinden. Bir de hakiki zeytinyağı aldım dönüşümlü kullanacağım