Ebru3435 Arkadaşlar özel ok meydanı hastahanesine gidiyorum. Doğum Mayısta olucak gibi ama Doğum ücretini sorayım dedim. Normal Doğum 1500 Zorunlu sezeryan 1700 İsteğe bağlı sezeryan 3700 ama bu fiyatlar şimdiki fiyatlar. Aklınızda bulunsun. Eşim diyor ki Ebru normal doğur😃😃🤪🤪 Sakın isteğe bağlı sezeryan yaptırma😀😀
Mum56 Ebru3435 merhaba siz memnunmuşsunuz bu hastaneden ben memnunum ama normal Doğum korkum var yapabılırm dıyorum sonra korkuyorum doktorunuz kım benım doktorum aslı sevket çoşkun
Ebru3435 Mum56 Merhaba Ben 2 kere gittim şimdilik memnunum benim ki de Özkay fotalı 🙂 Bende de var korku ama yenmeye çalışıyorum kaç aylık oldunuz ?
Mum56 Ebru3435 ben Doğuma yaklaştım sayılır 30 haftalık daha 10 haftam var ama bilmıom ınşallah beklentımı karşılar bu hastane 🙏😊sız kaç haftalıksınız onerırsınız üzerıne mı gıttınız bu hastaneye
Mum56 Deletedmom328 anladım teşekkürler değerlendireceğim bende aslı hanımı degıl Osman Batur'u Doğumda tercih edecegım öle düşünüyordum ama sız öle deyınce bıraZ cekındım açıkcası sızın Avrupa yakasında onerebılcegınız hastane var mı