Kızlar acil yardımınıza ihtiyacım var tüp bebek tedavisindeyim bugün iğnelerimin son günü pazartesi yumurta toplama işlemi var ama ben bugün yumurta çatlamasını engelleyen iğnenin havasını almak isterken cok az dışarı çıktı acaba bir sorun olur mu iğneyi yaptım saatinde akşam da ovitrelle vuracam korkuyorum birde son günüm bi aksilik olsun istemiyorum lütfen yardımcı olursanız sevinirim