guluzarozgenc eltime de doktoru aynısını söyledi 2 hafta öndeydi iri bebekti. Normal olmaz 39. Hafta sezeryan almalıyım dedi. Eltim normal doğurcam diye diretti. 40. Haftaya kadar bekledi suni sancı aldı normal olmadı apar topar sezeryan aldılar. Şimdi yoğun bakımda bebeği kendi taburcu oldu .4.209 gr doğdu bebek her gün süt vermeye gidiyor