Arkadaşlar hamileliğimin son dönemlerinde feci bel ağrısı yaşıyordum doğum yaptım aradan zaman geçti tekrar başladı. Bacaklarıma falan vuruyor artık ağrısı. Hani karnımda bebiş olsa kemiklerimden alıyo kalsiyum falan diyeceğim ama o da yok. Yerden bişey alacak olsam eğilmek değil de iki bacağımı kırıp öyle alıyorum gören hamile zannecek😄 doğal yöntemler var mı bildiğiniz birşey? Eşim haftaya paşa vardiyasında anca o zaman gideceğiz hastaneye film çektiricem de o zamana kadar ağrıdan duramam🥴