Zeynep_Asellll Kızımın hiç ama hiç gelesi yok. Bir an önce tanışmak istiyorum. Hanımefendi baya nazlı çıktı🌸 Ağrı, sızı ne varsa geçti gitti resmen. Sizler ne durumdasınız anneler. Kaç gününüz kaldı🤍
Hamideersin Zeynep_Asellll aynen öyle sonlara geldikçe ağrı sızı çoğalacak diye beklerken resmen kayboldu gitti son 7 bizimde nasipse
Zeynep_Asellll Hamideersin Doktor çatı muayenesi yapmadı. 40 a kadar yolu var diyor. Haftaya gidicem bakalım tekrar
Hamideersin Zeynep_Asellll banada henüz yapmadı bende pazartesi yada salı gitmeyi düşünüyorum randevum yok ama en son geçen pazartesi gitmiştim sorun olmaz inşallah
Zeynep_Asellll Hamideersin Yok canım olmaz bende erken gitmeyi düşünüyorum 40 ı görmek istemiyorum hiç. Sezeryan günü alıcam. Normal doğum korkutuyor beni
EmineDefneGokce Yaseminturan_ ay kuzum amin inşallah 😍 nasılsın iyi misin bi daha gittin mi hastaneye yatış falan oldu mu
ardenmom Zeynep_Asellll bizim de son 7 ama ne gelen var ne giden inşallah sağlıkla kucağımıza alırız yavrularımızı. Allah bütün hamilelerin yardımcısı olsun