Ummi 37+5 gunluk oldm 3 gundur harektleri zayıfladı oglumun aZ harekt ediyor carsamba gtmistim herseyi normldi kalp atisi felan gayet iyiydi smdi korku geldi icime bu haftalrda olupta bebegi az harekt eden varmi kontrolume daha var bide doktrm yok pazartesiye kadr burada ondn carsamba gdcem yine
BuseBasderici Ummi bence artık doğum yaklaştığı ve hareket alanı azaldığı içindir. İçinizi ferah tutun😊
Fatmaasel Bebeğiniz doğum pozisyonundaysa ve gobeginiz düştüyse doğum kanalına girmiş olabilir zaten artık haftada bir kontrole gidersiniz yeri daraldikca hareket alanı kisitlaniyor merak etmeyin egzersiz yapın yürüyüş yapın doğum kolay olur