Kızlar 37+5 deyim dün akşam 10 gibi başlayan ağrım gece 2 ye kadar devam etti dayanılmicak gibi değildi ama uyutmicak kadardı yani kendini belli eden böyle rahatsız eden bir ağrı kuyruk sokumunda ve kasıklarımda hissettiğim bir ağrıydı ama düzensizdi ben doğumun başladığını sanarken biraz azalmış olucak ki uyuyakalmışım sabah yine bi iki kere aynı ağrı girdi ve yine geçti bu yalancı sancı mı yoksa doğumun başladığının belirtisi mi ? 🤷🏻♀️