Sedayznn bende aynı şekildeydim ilk gebelikte ağladığımı biliyorum ama inan sağlık sorunu yoksa gerisi boş zaten çkkta küçük doğmuyorlar 2.500 üzeri normal sayılıyor ama dediğim gibi sağlıklı olsun gerisi onkadar boşki bir tanıdığım bebeği 4280 doğdu sürekli kan şekeri düşüyodu emmesi sarılığı zor atlattı uykudan gözünü açamıyodu yani kilo da iyi değil 2 kilo doğup sapasağlam olan bebekler var öenmli olan güçlü bağışıklığı güçlü bi bebektir bunun içinde iyi beslen yeterli