_Nur_1_ kendinizi hiç üzmeyin benim doktorum sadece 2 kere baktı ki daha once dış gebeliğim vardı benim riskli bi dönemde olmama ragmen baktı, 2 kere düzenli arttı, 2 hafta sonra gel kalp atısı ve keseye bakalım dedi gereksiz olmuş canınızı sıkmayın bebeklerimiz de hormonlarımızdan etkiliniyor bazı doktorlar sadece evham