15+2 günlük hamileyim bu hafta 3 kez şiddetli karın ağrısı sancım oldu adet sancısı gibi Max 10 15 dk sürüyor bazen 5 dk genelde uykudan uyandırıyor geçen ayda olmuştu bir kere Dr a söylediğimde normal demişti. Ama bu ay arttı yarın randevum var ama çok gerildim korkuyorum başına gelen varmı bu ne olabilir