SAE ya yanlış anlamayın , kasılma yoksa iyi bence ben daha önce düşük yaptım kanamanın yanı sıra aşırı sancım , kasılmalarım oluyordu. O nedenle içinizi ferah tutun çok hareket etmeyin , ayaklarınızın altına yastık koyup uzanın. Olumlu düşünün. Dokrorunuzla iletişi halinde olun.🙏 Birşey olmaz Allah ın izniyle.