Havisinannesi2023 Arkadaşlar dün doğum yaptım bende perşembe 9.30 gibi suyum geldi acilen gittik ama hiç de ağrı hissetmiyordum gittiğimde açılma yok denildi ve aktif şu kaybı var denildi hastanede yenidogan bakım ünitesinde enfeksiyon olduğunu istersek başka hastaneye gideceğimiz söylendi bizde gittik Dr yoktu serum takıldı nst bağlandı açıklığa bakıldı yoktu sabah Dr muayene etti 1cm var çocuk uygun pozisyonda denildi ve suni sancı verdiler saat 10 da saat 17 ye kadar çektim 6cm açıklık vardı ama ben önceki günden 9.30 da beri bir şey yemediğim için artık takatim kalmadı sürekli ağzımda kuruyordu cidden normal doğum da kendi sancin neyse qma o verilen suni nasıl insanı kivrandriyor suyum azaldı ben bıraktım kendim deyince kızım strese girdi ve spinal anestezi ile sezeryana alındım 19 .01 de kızım doğdu suan yoğun bakım ünitesinde suyumun gitmesiyle ve üstünden 18 saatten fazla geçmesi ile enfeksiyon riskine karşı alındı sabah 9 da gidip emzirecegim bakalım 🤗Rabbım hepinizi kurtarsın hamişler ben 2 doğumu da yaşadım diyebilirim
Aylin355 Havisinannesi2023 Maşallah Allah bağışlasın kaç kilo doğdu bebişiniz, inşallah bende 38 civarı doğum yaparım yaa 😍
Leylazerr Gözün aydın geçmiş olsun sağlıcakla büyüt benimde suyum geldi kendi sancımla 12 saat sonunda normal doğum yaptm suni almadm hiç
Havisinannesi2023 Leylazerr Teşekkür ederim amin inşallah ne güzelmiş sizinde en güzeli insanın kendi sancısı 🌸
Kanarya_4921 Havisinannesi2023 ilk oğlum da doğumun yarısına kadar kendi sancım di son iki saat suni sancı verdiler kendi sancıyla suni sancı gerçekten fark ediyor
Mutluuygungelen Ayy hayırlı bir evlat olsun ve prensesi bir an önce alıp evinize gidin inşallah canım🙏🏻😍❤️ Ben de 35+3 üm doktorum 38 için sezeryan planlayalım bir sonraki kontrolde demişti, kaç kilo doğdu acaba bebiş?