Ulkgvn 18+2 haftalık hamileyim hamilelik öncesi yüzümde sivilcelenme hiç olmazdı şu bir hafta içinde dudağımda ucuklar ve yüzümde içi dolu sivilceler cıkmaya başladı sizce normalmi ?
_Gunes Ulkgvn normal canim simdiye kadar bende hic sivilce yoktu hamileligimin basindan beri yüzüm, omuzlarim. Belim ve gögsümün üstünde sivilceler cikti.. ergenlik zamaninda bile yoktu yani öyle diyim..
MaviK Ulkgvn ya ben 12. Haftadayım dudağıma uçuk çıktı bir anda bir de bir kaç tane sivilce . Canımı sıkıyor hiç bilmem sivilcem olduğunu 😩😩
Kleopatra- Ulkgvn Ah ben neler çektim bu sivilcelerden. En son serum vesaire krem aldım da geçti kurtuldum. Yoksa çok iğrenç bir görüntü veriyor. Aynaya bakmak istemiyordum o derece.