sinoli Bustarika5545 Bol bol evin içinde yürümenizi tavsiye ederim yoksa gerçekten açılamazsınız ve dikişleriniz acımaya devam eder. Geçecek illa ki, ben hastane de tek başıma kalktım eve geldiğimde de öyle devam etti kontrolümde herhangi bir sıkıntı olmadı. Kendinizi rahat hissettiğimiz pozisyonda kalkabilirsiniz kendinize güvenin 🤗
AzraFarah Bustarika5545 geçiyor Rabbim güç veriyor, sende dikişlerine dikkat et elinden geldiğince kendini zorlamamaya çalış, sıcak tut, beslenmene de dikkat et, çabuk toparlanırsin Allah’ın izniyle