cemre27 Hanımlar iki dozluk fitil aldım birincisnden sonra sabah uyandığımda aram ıslaktı var mı böyle bişey yaşayan yardım🙏
zge_frdi cemre27 kac haftaliksin? Bende bir haftadır kullanıyorum sabah ya ra gece kalktığımda ıslak oluyor biraz fitil akıyor biraz da akıntı oluyor
Sevilmesebebi Ftiller akıntı yapıyor fazlasını geri atıyor korkulacak bir durum değil yeterli miktarını içeride tutuyor olabildiğince ileri göndermek lazım
Brcndnz Post açılmış ondan burda sorayımmm evet fitil akıntı yapıyor ama bende gece taktım sabah uyandığım da bir şey hissettim ıslaklık gibi sonradan kendiliğinden bir şeyler aktı akıntı mı su mu anlayamadım ama iç maçaşırım sırılsıklam oldu