Kizlar aklımda bazı sorular var benim 3.gebeligim sağlık ocagindaki hemsirem ben aramayinca beni arayıp gel kontrolün var demiyor arayinca ben seni ararım diyor doktorlarim sağolsun doğru düzgün sıra alamiyoruz alıyorum ya iptal ediyor yada o gün gelmiyor kilo alıp almadigimi bilmiyorum benim aklıma takılan soru diğer 2 hamileliğim boyunca karnım büyüktü ama bu hamileliğimde karnım 4 aylık hamile karnı gibi 27 haftalıkken 800 grm dedi doktorum kendim de günde 2 kez okula git gel doğru duzgun kilo bile alamadım acaba göbeğim kilo almadigim için mi büyümüyor yoksa karnım mi genişledi bebek mi zatif anlam veremedim bu arada kontrolüm 27 Ocak ta uzun oldu ama belki bı fikir veren olur