Nurunbebiki Merhaba hanımlar çam sakura çok övüldü doğum için ama kararsız kaldım. Gidipte memnun kalan arkadaşların deneyimlerini benimle paylaşabilir mi? 3. Doğumum olucak nasipse ikisi normaldi.
Hamideersin Nurunbebiki doğum yapmadım ama oraya gidiyorum 39+0 oldum şuana kadar memnun olmadığım biseyle karsilasmadim tabiki önemli olan doğum anı
Nurunbebiki Hamideersin Ben de gitmeyi düşünüyorum gidenler ve doğum yapanlar memnun gibi özele gidiyorum ama kararsız da kaldım. Eğer alabilirsem bi randevu alıp gidicem inşallah