Gulak Kizlar 30. Haftalarda mide agrisi yasiyan oldu mu normal mi sizce aksam 7 den beridir cekiyorum ağrıyı bu agri normal mi yasayan varmi
Gulak Buse-ozdmr kafaya taktim gidiyim gitmiyim m acile diye en son burasi geldi aklima yasayan vardir diye normal midir sagolun ya
Buse-ozdmr Gulak ben sureklj yasıyorum doktoruma sordum normal ılık süt iç yatışır dedı ageı ve yanması benım normaldı yanı sızde aksi bir sey yoksa sizinde normaldir bence 30 haftaymışsınız cunku ılık süt deneyin sizde bir🌸