Kızlar 7+1 günlük hamileyim doktorum folbiol folik asit verdi bide d vitamini. Kullanmaya başladığımdan beri vücudum kaşınıyor sanki birsey ısırmış kabarmış gibi ve kasimaktan her tarafım yara oldu . Yan etkilerini baktım kasinti yazıyor. Benle aynı durumu yaşayan varmi yoksa benim bu başka birsey mi alerji yaptı diye düşüncem.