Benim göğüs ucum yoktu doğum yaptığımda bebeğim emek istiyordu ama ucu olmadığı için zorlandı ebeler yardım etti ama ilk gün sütüm akmadığı için hastanede mama verdik sonra ertesi gün göğüslerim o kadar şişmişti ki sıtma tutmuştu beni ateşlendim sertlikte dolayı emedi sağıp verdim göğsüm hep yara oldu 40 güne kadar sağıp bi mama bi kendi sütümü veriyordum sonra üzüçü bi olay yaşadım sütüm direk kesildi mamaya devam ettik mamaylada çok iyi gelişti maşallah 1 yaşımıza girdik hala devam mama olarak kuandığım (sma) dı .