Sulte Bugün biraz dip köşe temizlik yaptım yoruldum bayağı belim falan ağrıdı fakat bebek sanki sağ kasigımda top gibi taş olmuş tam rahminde hissediyorum bayağı aşağıda sizlerde de oluyo mu böyle